قسمت اول فصل ششم سریال جوکر

پس از چند هفته انتظار، قسمت اول فصل ششم سریال جوکر که در واقع قسمت اول فینال این رئالیتی شو نیز به حساب می آید منتشر شد. در فینال جوکر بهترین های 5 فصل ابتدایی در دو گروه 9 نفره با هم به رقابت می پردازند. این نفرات از بین کسانی که دیگران را بیشتر خندانده اند یا خودشان کمتر خندیده اند انتخاب شده اند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره فصل ششم قسمت اول جوکر به دست آورید.

دانلود فصل ششم 6 قسمت اول 1 جوکر - قسمت اول فینال سریال جوکر

دانلود فصل ششم قسمت اول جوکر با ترافیک نیم بها

برای ذانلود فصل ششم قسمت اول جوکر با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها بر روی لینک زیر کلیک نمایید. شما می توانید با مراجعه به لینک پایین قسمت اول فینال مسابقه جوکر را در 5 کیفیت Blray, 1080hq, 1080p, 720p 480p دریافت و مشاهده نمایید.

دانلود فصل ششم قسمت اول جوکر

 

مهمانان فصل ششم جوکر (بازیگران فینال جوکر)

در هفته های گدشته حدس و گمن های فراوانی درباره مهمانان فصل ششم جوکر در فضای مجازی و رسانه ها مطرح شد. سکوت سازندگان این رئالیتی شو نیز بر تنور شایعات می دمید. تا اینکه بالاخره به طور رسمی اعلام شد که بازیگران فینال جوکر در قالب دو گروه 9 نفره به رقابت خواهند پرداخت. درگرو اول که در قسنا 1 فصل 6 سرریال جوکر مشاهده خواهید کرد یوسف تیموری، بیژن بنفشه خواه، رضا شفیعی جم، سهیل مستجابیان، شهرام قائدی، محمدرضا علیمردانی، عباس جمشیدی فر، ایمان صفا و هومن حاج عبدالهی حضور دارند.

هنوز ترکیب گروه دوم مشخص نشده و برای اعلام آن باید چند روز منتظر ماند اگرچه از همین حالا نیز می توان ترکیب احتمالی گروه دوم فینال جوکر را حدس د. جایی که حامد آهنگی و یوسف صیادی بدون شک دو تن از شرکت کنندگان آن خواهند بود.

زمان پخش فصل 6 قسمت 1 جوکر

بالاخره پس از حدس و گمان‌های فراوان، زمان انتشار قسمت اول فینال جوکر مشخص شد. در این مدت دو سؤال در ذهن بسیاری از مخاطبان نقش بسته بود. اول اینکه قسمت اول فصل ششم جوکر کی پخش می شود؟ و ثانیاً مهمانان این فصل چه کسانی خواهند بود؟ در این باره بحث و گفتگوهای داغی نیز در فضای مجازی به راه افتاده بود. برای پی بردن به پاسخ این دو سؤال، در ادامه با ما همراه باشید.

در 5 فصل ابتدایی رئالیتی شو جوکر، قسمت جدید دوشنبه هر هفته ساعت 8 صبح منتشر و در سایت‌های دانلود قانونی سریال همچون سریالینو پخش می‌شد. اما فصل 6 قسمت 1 بر خلاف این رویه در روز چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه رأس ساعت 8 صبح در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. باید دید قسمت‌های بعدی فینال نیز چهارشنبه‌ها پخش خواهد شد یا به روال سابق یعنی روزهای دوشنبه باز می‌گردد. در ادامه بازیگران فصل 6 جوکر را نیز معرفی خواهیم کرد.

 

درباره فصل ششم سریال جوکر (قسمت اول فینال)

رئالیتی شو جوکر فصل 6 که به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می شود یک سریال ایرانی در در فضایى جذاب و خنده‌دار است که به کارگردانی حامد میرفتاحی و احسان علیخانی و همچنین تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی تولید شده است. مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در فصل ششم جوکر بر خلاف فصول قبلی که ۸ هنرمند حضور داشتند، 9 نفر از شخصیت‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق برای ‏خنداندن یکدیگر به رقابت می‌پردازند در حالی که خودشان نباید بخندند.

نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که این برنامه به خوبی توانسته رضایت مخاطبان را جلب نماید و همین امر آن را به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی در سالیان اخیر بدل نموده است. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است. تاکنون پنج فصل از این رئالیتی شو تکمیل شده و حالا به ایستگاه ششم که حکم فینال فصول قبلی را دارد، رسیده‌ایم. در هر کدام از 5 فصل قبلی این برنامه که شامل 4 قسمت بود، بازیگران و چهره‌های شناخته شده‌ای حضور داشتند.

منبع: https://omigo.ir/r/64wo